Covid-19
Bij Mertens staan de gezondheid en veiligheid van onze klanten en collega's altijd voorop, daarom volgen wij ook de ontwikkelingen omtrent COVID-19 op de voet.
We realiseren ons vandaag meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze moeilijke periode jouw mobiliteit kunnen verzorgen, daarom hebben wij dan ook passende en veilige voorzorgsmaatregelen genomen om jou de service te kunnen blijven bieden die je van ons gewend bent!
We zullen dan ook deze maatregelen aanscherpen van zodra de situatie daarom vraagt.

De maatregelen die wij nemen
-
We begroeten je contactloos en met een mondmasker
-
We houden 1,5 meter afstand
-
Alle collega's wassen en ontsmetten regelmatig en grondig hun handen
-
Onze collega's in de werkplaats dragen handschoenen en gebruiken stuur- en stoelbeschermingen
-
We ontsmetten voor gebruik je vervangende vervoer (fiets/auto)
-
Extra ontsmetting van onze toonzaalmodellen, sleutels, balie's,...
-
We vragen je contactloos te betalen.
-
Als je zelf gezondheidsklachten hebt willen we je vragen om het bezoek uit te stellen en plannen we zeer graag een nieuwe afspraak.
Veelgestelde vragen
In deze onzekere tijden begrijpen we volledig dat je misschien aarzelt om één van onze concessies te bezoeken. Weet dat we alle geadviseerde voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om jouw gezondheid te beschermen.
Met onderstaande veelgestelde vragen informeren wij je graag over de huidige stand van zaken in onze vestingen. Staat je vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk?
VERKOOP NIEUWE EN TWEEDEHANDS WAGENS
Zijn jullie showrooms gewoon open?
Zoals reeds het geval was bij de versoepelingen aan het eind van de eerste lockdown in mei, zal bij voorkeur 2 personen per gezin in de showroom worden toegelaten en dit liefst op afspraak. Uiteraard vragen wij om je handen te ontsmetten bij binnenkomst en je mondmasker te dragen.
Ik wil graag een nieuwe wagen kopen, hoe pak ik dit aan?
Bij Mertens proberen we ons aan te passen aan jouw noden en hebben we al onze stock en tweedehands wagens online geplaatst, heb je interesse? Maak dan zeker een afspraak met één van onze adviseurs!
Bekijk ons ruime aanbod aan stockwagens!
Ik wil graag een proefrit maken, kan dat nog?
Je kan nog steeds een proefrit maken met de wagen van jouw voorkeur, laat je gegevens achter en wij contacteren je om een afspraak te maken.
Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?
We blijven ter beschikking om jou zo snel mogelijk te kunnen koppelen aan jouw nieuwe wagen! Echter zullen we de uitleg moeten beperken tot het minimale, uiteraard plannen we graag met jou een nieuwe afspraak of je kan onze demofilmpjes opvragen!

NAVERKOOP
Mijn wagen heeft een reparatie/onderhoud nodig, kan ik gewoon langskomen?
Onze werkplaatsen en carrosseriebedrijven blijven geopend en onze gehele organisatie, volgt strikt de richtlijnen. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met jou tenminste 1,5 meter afstand bewaren. In alle vestigingen is extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. In de werkplaats werken we met stuur- en stoelbescherming en desinfecterende middelen. Alle medewerkers met klachten blijven thuis. Als je zelf gezondheidsklachten hebt willen we je vragen om jouw bezoek uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak in met jou.
Wordt er nog assistance verleend?
Assistance volgt de richtlijnen van de nationale veiligheid, zo proberen ze fysiek contact te mijden en jou tegelijkertijd mobiel te houden.
Audi Assistance: +32 2 756 86 81
Volkswagen Assistance: + 32 (0)2 756 86 88
Skoda Assistance: +32 (0)2 756 86 89
Seat Assistance: 0800 73284