SEAT geeft zijn stadsauto's een jeugdig elan met een evolutie aan de buitenkant en een revolutie in het interieur van de immer populaire modellen SEAT Ibiza en Arona.

De SEAT Ibiza is een iconisch model van het succes van het merk. Sinds zijn introductie in 1984 heeft de kleine hatchback zichzelf gevestigd als de meest succesvolle auto die ooit van de SEAT productielijn is gerold. En de opgefriste versie is erop gericht om die winnende mentaliteit te behouden.

Hij wordt vergezeld door de verbeterde SEAT Arona urban SUV die een robuuster exterieurdesign en een groter offroadkarakter biedt, zodat hij zelfs in de drukke straten van de stad veiliger aanvoelt en in staat is om alles aan te kunnen wat hem wordt toegeworpen.

"De SEAT Ibiza is een hoeksteen van het succes van het merk, met bijna 6 miljoen verkochte voertuigen gedurende de vijf generaties, terwijl de SEAT Arona een duidelijke pijler in het gamma is, met het op één na meest verkochte SEAT-model vorig jaar," zegt Wayne Griffiths, President van SEAT en CUPRA. "De bijgewerkte en opgewaardeerde facelift van beide modellen voegt nog meer toe aan de ongelooflijke kenmerken van de auto's en zorgt voor een nog completer aanbod, terwijl het design van de auto's wordt opgefrist."

De wereld wordt steeds meer gedigitaliseerd en verbonden, en de SEAT Ibiza en Arona zijn klaar om deel uit te maken van deze reis, met behoud van hun jeugdige geest en het toevoegen van meer intuïtiviteit, functionaliteit en waargenomen kwaliteit aan de interieurruimte, bereikt door middel van een verbeterde designtaal en verhoogde niveaus van technologie.

Blijf op de hoogte, want de digitale wereldpremière van de nieuwe SEAT Ibiza en SEAT Arona vindt plaats op 15 april om 10.00 uur CET.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)